نور دیده

انتظار

1391/10/26 12:46
نویسنده : مریم
236 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، بیشتر از سه ماه است که قدم روی دل من گذاشته‌ای (با هر دو معنی عام و خاصش). از مسافرت دو نفره‌مان بگیر تا همین سرماخوردگی این چند روز اخیر. دیگر کم‌کم منتظر تکان‌ها و لگدهایت هستم. آخر در تنهایی و سکوت و تاریکی چه کار می کنی؟ البته من از آن دسته آدمهایی هستم که می گویند بی‌خبری خوش خبری است، اما فقط می خواستم بگویم دنیا خیلی پیشرفت کرده، ایمیلی، اس‌ام‌اسی...و یاحداقل لگد و تکانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آوینا
28 دی 91 11:18
الهییییییییییییییییی..چه ناز توصیف کردی..عاشق نوشتنت شدم انشالله عکس نی نی تو میذاری و ما ذوق می کنیم
فاطمه
28 دی 91 12:38
مریم جون اگه اس.ام.اس یا ایمیل اومد اگه دوست داشتی برام تعریف کن خیلی دوست دارم بدونم فسقلیت چی میگه


می خوای forward کنم؟!
خانوم اچ پور
20 بهمن 91 0:29
بارداری خیلی شیرینه.
خدا به واسطه معصومی که در درونت داری، بهت نگاه لطف و مهربانی داره.


کاملاً با شما موافقم. فقط امیدوارم خدا لیاقت همه این رحمت ها رو به ما بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور دیده می باشد