نور دیده

بیماری خطرناک مادرانه

1391/11/4 16:11
نویسنده : مریم
433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، چندی پیش در وبلاگ دوستی، مطلبی خواندم تحت عنوان بیماری خطرناک مادرانه. نمی دانم که خودم هم مبتلا به این بیماری هستم یا نه. شاید هم هنوز به صورت پنهانست و هنوز فرصت پیدا نکرده که خودش را نشان دهد و آمدن تو می‌توانست برایش فرصتی باشد. به دور و برم هم که خوب نگاه می‌کنم انگار شیوع آن کم نیست. در هرحال خوشحالم قبل از اینکه خودم، تو و اطرفیانم را مسموم کنم این مطلب به دستم رسید و ممنونم از قلمی که دلم را روشن کرد.

مادر، هردویمان باید یادمان باشد که همه چیز را همان طورکه در نگاه اول دیده می‌شوند، قضاوت نکنیم. داشته‌ها و نداشته‌هایمان انگار به یک اندازه خطرناکند و باید حواسمان به هردو باشد. خیلی باید مواظب خودمان باشیم خیلی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور دیده می باشد